blog

5 legjobb fehérjeforrás

2016.12.22 21:16

5-legjobb-feherjeforras Kiváló minőségi fehérje szükséges az egészségünk és a fizikai állóképesség érdekében. Ahhoz, hogy fizikailag és egészségügyileg is rendben legyünk elengedhetetlen a kiegyensúlyozott táplálkozás, friss, természetes és tápláló ételeket.A fehérje elengedhetetlen az izomnövekedéshez az izomszövet regenerálódáshoz. Fehérjéket találunk különböző élelmiszerekben, de a probléma általában a fehérje mennyisége, amely változik attól függően, hogy az milyen fehérje forrás. Na nézzük meg az öt abszolút legjobb fehérjeforrást

Tojás

A tojás az egyik legegészségesebb és leghasznosabb. Ami fontos kiválasztásánál az, hogy természetes tenyésztés legyen. Egy tojás tartalmaz körülbelül 6 gramm fehérjét. A tojás fehérje tartalmazza az összes aminosavat ami a testnek szükséges. Gazdag ásványi anyagokban és B-vitamin. 

Marha

Ha tudsz - fogyassz csak marhahúst. A természetesen termesztett marhahús egészségesebb és táplálóbb. Marha és sok más vörös húsok jelentős mennyiségben tartalmaznak fehérjét, ami számukra az egyik legjobb fehérje forrás. Egy steak (225 g) tartalmaz körülbelül 32 gramm fehérjét. Továbbá a marhahús gazdag ásványi anyagokban, beleértve a cink és a vas, amely erősíti a vérkeringést és az immunrendszert.

 

Csirkemell

Amikor arról beszélünk, hogy fehérjeforrás, az első dolog, ami eszünkbe jut minden bizonnyal a csirkemell. Egy átlagos méretű csirkemell tartalmaz körülbelül 28-32 gramm fehérje. A másik ok, amiért az emberek inkább választják a csirkemellet az a tény, hogy lehet kombinálni sok ételben.

Tejsavó fehérje por

Mindenki fogyasztott már  gondolom. Ebben nagy mennyiségű fehérje van , ami nélkülözhetetlen a testépítőknek, tejsavó fehérje por az egyik legnagyobb felfedezés. Tejsavó fehérje van nagyon sok ízekben. Egy shaker tartalmaz körülbelül 35-38 gramm fehérjét,(persze ez változik termékenként) ,keverd el tejjel vagy vízzel.

Hal

A hal kiváló tápértékű élelmiszer, amely tartalmaz nagy mennyiségű és jó minőségű fehérjétvitaminokat és ásványi anyagokat. Mint például a D-vitamin , foszfor, magnézium, szelén, jód. Ezen túlmenően, esszenciális zsírsavak is találhatóak  benne. A hal könnyen emészthető, és a fehérje mennyiség attól függően változik, hogy milyen típusú hal átlagosan 18g és 25g fehérjét tartalmaz 100 g hal.