blog

5 tévhit

2016.12.22 21:37

5 tévhit az edzésről Gyakorlatokkal tudjuk csökkenteni a testzsír százalékot, de nem lehetséges egyes testrészeket. Egy tanulmány kimutatta, hogy ez nem más, mint egy mítosz, amikor egy csoport ember kapott tízheti programot az egyik lábára.

1. tévhit: Lehetséges zsírt égetni egy adott testrészen

Gyakorlatokkal tudjuk csökkenteni a testzsír százalékot, de nem lehetséges egyes testrészeket. Egy tanulmány kimutatta, hogy ez nem más, mint egy mítosz, amikor egy csoport ember kapott tízheti programot az egyik lábára. Miután letelt a program megvizsgálták a két lábukat és az edzett láb izomzata fejlődött.

2. tévhit: Nincs fájdalom nincs előrelépés

Enyhébb fájdalmak rendben vannak, és a fájó izmokat lesz egy nagyszerű karaktere, de az erős fájdalom az egész testben, az határozottan nem jó. Ízületi fájdalmak és a csontok semmilyen esetben nem fordulhat elő, mert a fejlődést az nem segíti elő, ha valaki lesérül, az visszaveti folyamatban.

3. tévhit: Mindig nyújtson edzés előtt

A nyújtás lazítja az izmokat és inakat, és úgy kevésbé stabilan tartanak. Ezért a klasszikus módon nyújtás valóban rontja az edzést, egyetlen esetben ajánlott, ha gyors mozgásokat végzünk, például ütések.

4. Tévhit: Futógépen jobb futni, mint szabadban

Futás szabadban egyenetlen felületen és a szél ellen, sokkal hatékonyabb. Ez végső soron azt jelenti, hogy körülbelül tíz százalékkal több kalóriát égetsz el, mint futógépen.

5. Tévhit: A sok izzadás annak a jele, hogy valaki nincs formában

Úgy hangzik, logikátlan, de ha fit, a szervezeted akkor gyorsabban kezd izzadni. tehát az emberek, akinek jó az edzettségi állapota, képesek termelni több izzadságot. Minden edzéssel s a test hatékonyabb és jobban hűti magát az izzadással.