Új jelszó kérése
Partnereink
Tanúsítvány
SSL Certificate
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
Fizetési megoldás

blog

2016.12.23 10:45
A legjobb táplálékkiegészítők

A legjobb táplálékkiegészítők

Akár a cél, hogy erőt és izomtömeget növelj akkor ebben a cikkben mutatunk, 5 kiegészítők, amelyek segítenek neked ebben.De mik azok a kiegészítők? Most már a piac zsúfolt a sok márka a kiegészítők, és az internet tele van rossz és zavaros információk.

 

 

Akár a cél, hogy erőt és izomtömeget növelj akkor ebben a cikkben mutatunk, 5 kiegészítők, amelyek segítenek neked ebben.De mik azok a kiegészítők? Most már a piac zsúfolt a sok márka a kiegészítők, és az internet tele van rossz és zavaros információk.Ha a célod az, hogy növeljed az erődet, az izomtömeged és a teljesítményed, akkor ezek a kiegészítők, amik használni fognak.

A kreatin-monohidrát

OLIMP CREATINE MONOHYDRATE (550G)

OLIMP CREATINE MONOHYDRATE (550G)

A kreatin monohidrát az egyik leghatékonyabb kiegészítő az izomtömeg növekedés támogatására és az intenzív terhelés utáni energiaraktárak feltöltésére.

Hosszú távú használatával növeli a kitartást, és 5-15% -os erő és teljesítmény növekedéshez vezet.

Ajánlott adagolás: Feltöltő időszak: 1 hétig napi 20g  fogyassz. Fenntartó adagja: napi 2 adag. 1 adag: 3g

 

Az elágazó láncú aminosavak (BCAA)

OLIMP BCAA XPLODE POWDER (500G)

Tökéletes összetétel, ERŐS adag, finom íz! 

BCAA Xplode – Az izomvédelem és regeneráció mestere!

Amellett, hogy jó az  íze, a beszívott BCAA segít a sorozatok között felgyorsítani a helyreállítást.

Egy tanulmány 2010-ben az International Journal of Sports Nutrition and Exercise megállapította, hogy a résztvevők, akik fogyasztottak a BCAA mint 100 milligramm testsúlykilogrammonként érezhető sokkal kevesebb fáradtságot éreztek és kevesebb izomsérülést szenvedtek egy intenzív guggolás edzés után.

Úgy tűnik, hogy a BCAA, különösen a leucin elősegíti a fehérje szintézisét, amely segíti a helyreállítást a sérült izmokban edzés közben és után.

Ajánlott adagolás: 10 gramm étkezés előtt vagy edzés után és/vagy lefekvés előtt.

NO fokozók

OLIMP PUMP EXPRESS 2.0 KONCENTRÁTUM (660 G)

Ételek amelyek  gazdag nitrát tartalmuak, mint a cékla, retek és gránátalma egy nagyszerű módja annak, hogy ösztönözze a nitrogén-oxid (NO). Ezek az összetevőket látható növeli az izom vérellátását és csökkenti a fáradtságot, ami végül javuláshoz vezet a teljesítményben.

A kőkemény izomzat elérésének eszköze! 
Az Olimp Pump Express 2.0 komplex edzés előtti bedurrantó koncentrátum, energizáló, izomtömeg- és teljesítménynövelő formula az egyik legütősebb készítmény, 
de nem tartalmaz szteroidokat, így kiemelkedő hatékonysága ellenére TELJESEN LEGÁLIS!

Javasolt használat:1 adag (30 g - 60 mérési egység = 4,5 mérőkanál) 200 ml vízben elkeverve.

Edzésnapokon - edzés vagy bármilyen fizikai aktivitás előtt.

Tejsavó fehérje

OLIMP WHEY PROTEIN COMPLEX 100% (2200G)

Magas biológiai értékű fehérje készítmény, amely lehetővé teszi a könnyű és gyors izomtömeg növekedést. Whey Protein Complex 100% - Szinte anyatej!

Könnyen felszívódó fehérje, olyan mint a tejsavó a legjobb kiegészítő edzés után. Bebizonyosodott, hogy a fogyasztása a tejsavó fehérjének jobban serkentik a fehérjeszintézist, mint más típusú proteinek, például kazein és a szója.

Az újabb kutatások kimutatták, hogy a fehérje-kiegészítők hosszabb idő alatt (több, mint 6 hét) jelentősen növeli az izomtömeget és az erőt.

Ajánlott adagolás: 20-30 gramm tejsavót (vagy ezek kombinációja tejsavó / kazein) a magas glikémiás indexű szénhidrátok azonnal edzés után.

Glutamin

OLIMP GLUTAMINE XPLODE (500G)

Bár ezek nem esszenciális aminosavak nem vezethetnek extrém izomnövekedést, de rendkívül fontos szerepet az izmok regenerálódását edzés után. A glutamin működik, eltávolítja a felesleges ammóniát, ami épül az edzés során, és ezzel fenntartja az egyensúlyt a szervezetben. 

Ajánlott adagolás: 10-20 gramm naponta, amelyből 10 gramm edzés után.

 

Weboldalunk további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltak szerint.